Saturday, August 23, 2008

3324 Uptown Mirdif


nasi lemak sambal ikan bilis, laksa utara, bubur kacang durian


22.08.08 Uptown Mirdiff, Again friends are invited to join us get- together meeting new members and to bid farewell to kawan-kawan who are leaving. Yang diraikan, Abang Mazlan who just joined us in Dubai with wife Kak Fauziah, and also saudara Khairul. Not to forget Abang Zuhairi and Kak Haslina who will be leaving us for Bahrain. Juga to Ajim yang meraih better rezeki di bumi Finland. Good luck to them, and it is nice having them tho tak sempat kenal mereka lebih lama. well, it is always greener on the other side. As for us, buat masa ni di gurun yang gersang ini masih lagi green, rezeki kami masih di sini. Syukur Alhamdulillah.



Haza, newbie Saudara Kahairol n Abg Zuhairi

Menu signature from Puan Z, Nasi lemak sambal ikan bilis dan rendang tok, laksa utara serta bubur kacang lempuk durian (dapat bau dan rasa pun memadai). Ajim yang rindu nak makan nasi lemak terubat rindu dapat menjamu selera. Sang isteri di Malaysia sarat menunggu hari for their second edition. Adik-adik yang ditinggalkan ayah ibu bercuti summer di Malaysia juga dalam senarai. Abang penghulu juga bersendirian, Kan Intan serta Abang Wak Daeng meredah highway dr Samha untuk turut serta. Kak Neme dan Abang Zahrin juga turut hadir . Nik dan family walaupun letih berpiknik di Mamzar Park memeriahkan suasana. Adik-adik yang lain; Aidit, Nour, mommy Luyah, Bamin Adlil, Zeti, Bob dan Haza seta family, thanks for joining us.



Menjamu sahabat-sahabat/adik-beradik disini adalah cara kami berhubung dan berkumpul disamping untuk mengeratkan silaturrahim. Ayah ibu sibuk berbual sambil makan-makan dan anak-anak seronok bermain tanpa risau. Having many nephew and nieces, kami sudah biasa dengan jeritan mereka bermain. Rasa macam berkumpul di hari raya. Hilang rindu ... suasana di Malaysia.





Self explanatory digest


To Abang Zuhairi dan Kak Ina,

kalau ada jarum yang patah,

jangan disimpan di dalam peti,

kalau ada silap dan salah,

jangan di simpan di dalam hati

Kami sekeluarga mohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa, terguris rasa, yang kurang berkenan dan thanks for tolong tengokkan anak-anak. Bagi kami , lets forgive and forget. All the best di bumi Bahrain. Bon Voyage. Iman, Ilham and Irdina will miss u guys dearly.

regards,

imeirda

2 comments:

Anonymous said...

salam...saya ni wife khairul. masih di malaysia lagi. lepas raya baru fly ke dubai join suami. seronok tgk gamba dia makan2 dgn sahabat2 baru di rantau org. sebenarnye seronok tgk dia makan nasi lemak! nampak sedap tu! nways...thanks so much for posting these picts. terubat la rindu! hihi. selamat berpuasa dan berhari raya! ;-)

Imeirda said...

Salam.

Salam dari Dubai. InsyaAllah lepas Syawal boleh kita jumpa, makan sama-sama. Nak makan nasi lemak boleh saja. Salam Ramadhhan Kareem dan Selamat Hari Raya Aidilfitri.